onsdag 21 oktober 2009

Upp

Igår kväll var vi på bio och så Upp med engelskt tal. Upp är en animerad film från Pixar som handlar om en gubbe som med hjälp av tusentals heliumfyllda ballonger försöker flyga sitt hus till sydamerika.

En film som egentligen riktar sig till barn helt enkelt. Men medelåldern i biografen var nog ca 25 år och det var mest par där så alla hade ganska roligt åt all barnreklam med leksaker och andra animerade filmer i början.

Men när filmen väl började så var den riktigt bra. Verkligen en film man blev glad efter att ha sett; glada färger, mysig historia och snygga animeringar.

Biobiljetterna betalade vi självklart med biocheckar från GratisBio. Som vi har skrivit om tidigare.

1 kommentar:

Sefo sa...

Jag älskade den här filmen, är oerhört förtjust i liknande filmer trots min ålder på 37 år! =oO
Tycker de har ett innehåll som ofta vänder sig till vuxna... Eller så är det jag som är barnslig...?
Vilket fall jag och min fru älskade denna film! =)